Üniversitemiz İlçeler Kampüs Öğrenci ve Personel yemekhanelerinde 08 Ocak 2024 Pazartesi gününden itibaren israfın ve yetersiz yemek üretimin önüne geçmek amacıyla rezervasyon sistemine geçilecektir. Kampüs kartlarını teslim almış veya kartını teslim almamış olup hesabı açılmış olan öğrenci ve personellerimiz rezervasyon yapıp kartlarını veya telefonlarından QR kodunu okutarak yemek hizmetinden faydalanabilecektir. İlgili sisteme ait 3 sayfa kullanım kılavuzu aşağıda link olarak yayınlanmış olup;
→ Kişi, yemek rezervasyonunu hafta içi yemek yiyeceği günün bir önceki iş günü en geç 16:00 saatine kadar rezervasyon işlemi yapabilir.
Örnek; 08 Ocak Pazartesi günü öğlen yemeğinin rezervasyonu, 05 Ocak Cuma saat 16:00 ya kadar yapılmalıdır.
Örnek; 09 Ocak Salı günü öğlen yemeğinin rezervasyonu, 08 Ocak Pazartesi saat 16:00 ya kadar yapılmalıdır.
→ Yapılan rezervasyonlarla ilgili iptal ve değişiklik işlemleri bir iş günü önce saat 16:00 ya kadar yapılmalıdır. Rezervasyon iptal saati geçtikten sonra herhangi bir iptal veya iade talebinde bulunulamaz.
→ Kişi sadece rezervasyon yaptığı öğün, menü ve yemekhanede yemek alabilecektir.
→ Rezervasyon yaptırmayan kullanıcı yemek hizmetinden faydalanamayacaktır. Kullanıcıların ikinci geçiş hakkı bulunmamaktadır.
→ Kurum, rapor al sistemi üzerinden kaç günlük menü girişi yaparsa kullanıcı sistem üzerinden gördüğü menü günü kadar seçim yapabilmektedir. Yani günlük veya haftalık rezervasyon yapılabilecektir.
→ Burslu olan öğrenciler de yemek rezervasyonu yaptırmalıdır.
→ Rezervasyon sistemine sadece İlçelerde bulunan Kampüslerde geçilecek olup Merkez kampüslerde mevcut durum devam edecektir.
→ Rezervasyon; https://rapor.al/Sistem-Girisi web sayfasından veya Halkbank Kampüste uygulamasından yapılacaktır.
→Rezervasyonu Nasıl Yaparım Video Anlatımı İçin tıklayınız….
(3541448)Rezervasyon sistemi kullanim klavuzu